2014. okt 24.

Budapest az én szememmel

írta: AquilaPhotoBlog
Budapest az én szememmel

• Fővárosunk örök fotótéma, nem is egyszerű valami újat csinálni. A legtöbb és legjobb perspektivákat már többnyire megörökítették és sok fotó van róla, mégis van értelme eltölteni pár órát a belvárosban, hogy valami újra akadjunk. Persze én is megcsinálom a "kötelező" képeket, mert attól még, hogy nem túl egyedi, szép.

• Ennek ellenére azért igyekszem kevésbé kliséket fotózni, ami persze nem mindig sikerül, de sokszor elég az is, ha csak jó ránézni!

Az egyik klasszikus téma, ami nagyjából két éve jött be, az a Budapest Eye. Erről nekem is van klasszikus "bemozdult forgós" fotóm, de van pár olyan, amit senki másnál nem láttam (kép a galériában).
Igyekeztem azért a többi dologból is (Hősök tere, Lánchíd stb.) valami újat kihozni.

Szeretek Budapesten sétálgatni. Akárki akármit mond, szép fővárosunk van! Mindenhol vannak lepukkant sikátorok, koszos terek és olyan város részek, amin, ha keresztül mész eltűnik a pénztárcád. De ami Budapestnek a szép arca, az tényleg páratlan! És azért valljuk be, hogy a Duna se semmi. Mikor Párizsban voltam megdöbbentem, hogy a "Nagy Szajna", amiről mindenki ódákat zeng csak egy patak ehhez képest. A Duna a Csepel-sziget mellett is szélesebb mint az. Ettől persze még szép volt, de csalódás. Meg aztán ott van a vár, a függő hidak, a Citadella, egyszóval egy egységes és gyönyörű városkép, ami este talán még szebb! 

No, eleget beszéltem lássuk a képeket :)!
Kattints a második kép jobb alsó sarkában lévő ikonra a galériához!

 fényfestés.jpg

Szólj hozzá

budapest város