2014. okt 24.

A természet képekben - Madarak

írta: AquilaPhotoBlog
A természet képekben - Madarak

• A rengeteg fotótéma közül, a természetfotózás áll hozzám a legközelebb. Szeretem az állatokat megfigyelni és megörökíteni. Persze a növények sem maradhatnak ki, őket azért szeretem, mert nem menekülnek el ;)!

• Minden állatfaj közül, nálam a madarak állnak az első helyen, ami persze azt is jelenti, hogy nincs egyszerű dolgom velük. A madárfotózás az egyik legnehezebb ága a természetfotózásnak, ezt igen hamar megtapasztalja az ember. Rajtam például az erdei pinty szokott a leggyakrabban kifogni. Hosszú ideje szeretnék egy szép fotót készíteni erről a madárról, de mindig meglóg előlem. Egyszer észrevettem, hogy egy pinty kiül az ágra. A napfény pont megvilágította, 3 méterre tollászkodott előttem...tökéletes! Csak egy baj volt...nem volt nálam fényképező...De egyszer úgyis meglesz! A madarak fotózásának fontos része a les. Az ember így tud a legközelebb férkőzni hozzájuk. Régóta tervezem egy etető, illetve egy itatóles megépítését, de egyenlőre ez még mindig csak terv. Nekem a legtöbb képem les nélkül készült, de az utóbbi időben egy kedves barátom jóvoltából párszor kipróbálhattam egy itató les nyújtotta lehetőségeket. Mondhatnánk, hogy ez "sportszerűtlen", mármint lesből fotózni, de az az igazság, hogy ilyen képeket, mint amiket lejjebb láthattok a galériában, csak így tudunk készíteni (vagy irgalmatlan mázlival).

Megjegyzés: A képek minősége  nem egyforma, mert a régebbi képek az előző gépemmel készültek.

Folytatás a kép galériában! 

 

A jobb alsó sarokban kattints a kép ikonra, hogy megnézhesd a galériát nagyban is :)!

Szólj hozzá

természet madarak