2015. már 04.

Ezeket fotósoknak, SOHA! Feketelistás mondatok TOP 10-es listája

írta: AquilaPhotoBlog
Ezeket fotósoknak, SOHA! Feketelistás mondatok TOP 10-es listája

• Mostanság sok olyat látok, hogy honlapok, blogok, egy adott témával kapcsolatban összegyűjtenek egy top 10-es listát. Ezek néha arról szólnak, hogy mik azok a mondatok, amiktől a fotósok kikészülnek. Mindig jókat derültem rajtuk, hogy milyen igazak, illetve volt amivel már én is találkoztam.

Nos, itt az én TOP 10-es listám!

1. Én is szoktam fotózni a telefonommal, aztán rakok rá pár effektet az Instagrammal. Nagyon jól néznek ki!!

top_10_en_2.jpg

2. Csinálsz rólunk képet? De ne állítgass fél órán keresztül, csak nyomd a gombot és kész!

3. Szia! Figyu, van egy fél órám, tudnál rólam csinálni pár megnyerő képet az önéletrajzomhoz?

4. Jó, hát ezzel a géppel én is tudnék ilyen fotókat csinálni!

5. Én nem szoktam megvágni, meg utómunkázni a képet, ennyi erővel csinálhattam volna az egészet Ps-ben!

6. - Mennyiért vállalsz rendezvény fotózást?
 *mondok egy összeget*
- Áhh, az sok, inkább fényképezek majd én!

7. - Van fotós oldalam, megnézed?
- Én: Persze, egyébként mióta fotózol?
-  A múlt hónapban vettem a gépet és szerintem egész jól megy, gondoltam felteszem a netre is!

8. Nézd, ezt az éjszakai képet telóval csináltam. Jó lett, nem?

9. Szia! Gyorsan ki tudnád retusálni a profilképemet? Csak annyi kéne, hogy a bőrhibákat, a ráncokat eltüntesd, a hátteret meg valami egyszínűre kéne cserélni, illetve a fülbevalóm színét lehetne sárga helyett kékre? Ja, és még egy. A szemem színét ki tudnád emelni? 

10Talán ez a legdurvább (nem vicc, tényleg megtörtént): Pillanat, mindjárt mutatom a képet, csak a telómon átkonvertálom HD-be!

 +1 Úúúú, tök jó képeket csináltál rólam, de a vízjeledet le tudnád szedni? Kicsit zavaró!

 

Nektek milyen hasonló élményetek volt? Kommentben várom az egyéb aranyköpéseket ;)!

 

Bálint Mester küldte:

*Haver elkéri a gépet(akinek nem nagyon szerettem volna a kezébe adni* aztán *szalad össze-vissza, ellő 20-30 random képet*
5 perc volt az egész, aztán megszólal:
"Hallod Bálint, ez a fotózás cucc nem is olyan nehéz, nem?" :D

Akkor még jellemző, hogy aki még sosem vett fényképezőgépet, az csak a MP-számot nézi... :D Szélsőséges esetben a rossz fajta 20MP-es kompaktot veszi meg 12MP-es(sokkal jobb) DSLR helyett. :D

*Nagy teleobjektívvel megyek* "Minek ez a nagy cucc az elejére?"

Van még ilyen: "Mi kerül ennyibe egy fényképezőgépen, ha csak fotókat lehet vele csinálni?"

 

Hakijani küldte:

TFCD ben fotóználak jó?
válasz:
Igen de nem lehetne olcsóbban?
itt a popsimig karcoltam az arcom!!

Nem kell semmit csinálni csak lefotózol és kész, majd én utómunkázom vagy mi :D

 

Szólj hozzá

cikk top 10 A fotózásról