2013. sze 18.

Bemutatkozom

írta: AquilaPhotoBlog
Bemutatkozom

"Egy jó fotó minden nyelven beszél!"


profil_2.pngSzeretsz szép, érdekes, esetleg nem mindennapi fotókat nézegetni? Netán, Te magad is ezzel foglalkozol, vagy érdekel a dolog? Remek, akkor jó helyen jársz! Ezt a blogot kifejezetten a fényképezés kedvelőinek indítottam, mert azontúl, hogy egy bizonyos szinten személyes honlap, mégis sok olyan topikkal láttam el, ami magáról a fotózásról, annak technikáiról, technológiájáról és sokféle érdekességről szól. A célom az, hogy egy sokak számára (akár kezdő, akár tapasztalt fotós, akár olyan látogató, aki csak böngészni szereti a képeket) élvezhető legyen.

A bevezető után én is bemutatkoznék: Lampert Benedek vagyok, amatőr fotós. 2007-ben vettem a kezembe az első fényképezőmet, azzal a szándékkal, hogy nemcsak a családi nyaralásokat fogom vele megörökíteni. Nos, azóta sem sikerült leraknom a gépet, és jelenleg is az egyik legkedvesebb hobbim. Jogos kérdés volna, hogy milyen témában szoktam fotózni. Erre nem tudok válaszolni egyértelműen, mert minden fotótéma érdekel. Ha szétnézel kicsit a blogon láthatod, hogy a természetfotóktól kezdve az épületeken át, a csendéletig minden van(csak még feltöltés alatt). Nekem a fotózás világa túl tág ahhoz, hogy kizárólag egy témával foglalkozzak, persze annak is sok előnye van, de én inkább mindenből csemegézek egy kicsit. A fényképezés nekem olyan mint másnak a kávézás, bélyeggyűjtés, zenehallgatás: kikapcsol és szeretek elmerülni a világában. Persze a körülményektől függ, hogy ez mennyire sikerül, de egy biztos... Minden percét élvezem.

Igyekszem a lehetőségeimhez és felszerelésimhez képest a legjobb képeket készíteni és bízom benne, hogy Neked is tetszenek majd! Jó böngészést :)!

Szólj hozzá

Magamról