2017. sze 14.

Egy hétvége Európa alján a LEGO bűvöletében

írta: AquilaPhotoBlog
Egy hétvége Európa alján a LEGO bűvöletében

header.jpg

 

Ha Olaszország kerül szóba, mindenkinek Róma, Milánó vagy Velence jut eszébe. Persze nem véletlenül, pár évvel ezelőtt az én első utam is Velencébe vezetett. Viszont az elmúlt hétvégén volt szerencsém körbenézni a nem épp kirakat Olaszországban is. Ezt úgy értem, hogy egészen Calabria-ig repültem, ami nagyjából az olasz csizma rüsztjénél van. Itt aztán az igazi Dél-Olaszország tárult elém. Lamazia Terme-ben landoltam, ahol a reptér nagyjából egy futópályából, meg egy büféből áll. Persze ez sarkítás, de Milánóhoz képest, sőt még bőven a Ferihegyhez viszonyítva is, egy jópofa kis "repterecske".

suf_muhod.jpg

 

A rossz idő miatt a landolás nem volt zökkenőmentes.
Az Airbus A321 kicsit össze is firkálta a térképet.

firka.PNG


Innen vonatoztam északra Santa Maria del Cedro-ig. A vasparipa az út ideje alatt végig a tenger mellett (már-már a strandon) robogott. Kétségkívül ez volt eddigi életem legjobb vonatos élménye! Az IC kocsik hasonlóak voltak az itthoniakhoz, szóval egy teljesen kulturált és kényelmes utazásban volt részem. Balra a Földközi-tengert, jobbra pedig a gyönyörű tájat csodálhattam az ablakból. Egy egész hegylánc húzódik végig a félsziget nyugati partján, aminek ormain számtalan romos kastély, vár vagy csak egy egyszerű épület állt elhagyatva. Tipikus olasz falu hangulata volt az elsuhanó, néha igen rossz állapotban lévő házaknak.

Santa Maria del Cedro bizony nem a szomszédban van.

csizma.jpg

 

Jogos a kérdés, mégis mit kerestem én Európa, hát majdnem legalján? Teljesen váratlan módon, ennek is a fényképezéshez van köze, de eltérően a többi utazástól, most nem fotós túrára mentem. Itt rendezték ugyanis Dél-Olaszország első LEGO expo-ját, a Brick Generation Days-t és meghívtak kiállítónak az eddigi képeim miatt. Ha kíváncsi vagy ezekre az extrém figura fotókra ITT megtalálod őket vagy a facebook-on ITT.

Mielőtt tovább görgetsz, lesd meg az útról és az expo-ról készült werk videót is,
melyben találsz néhány interjút is a kiállítókkal!

 

A meghívást és a rendezvényt magát Marcello Oliani-nak köszönhettük, aki remek munkát végzett. Minden simán ment, a szállástól kezdve a rendezvényig. Magán az utazáson és a lehetőségen kívül értékes kapcsolatokat is szerettem volna szerezni, ami tulajdonképpen sikerült is. Nemcsak Olaszország és az ItLUG (Italian Lego Users Group) legnagyobb LEGO-sai közül ismertem meg néhány építőt, ha pedig úgy alakul, még egy amerikai út esetében is lesz kihez fordulni.

Néhány kép az útról, ami sokaknak talán már nem nagy kunszt,
de nekem így elsőre az volt! :D

 

Illetve, még néhány kép az exporól.
Elég rohanós volt az egész, így ezek most csak telós képek.

 

Készítettem egy kis meglepetést két kiállító számára. Kivételesen telefonnal csináltam a képeket a MOC-jukról, és beraktam egy hozzájuk passzoló környezetbe.

Alice Finch Roxfortja

alice_roxfort.jpg

 

És Federico Maestrelli II. Világháborús jelenete. A fenti videóban Ő maga mesél kicsit erről és a
további építményeiről.

fede_wwii_k.jpg

 

 

 Ahogy az várható volt, elég hamar elrepült ez a néhány nap, de bízom benne, hogy lesz ennek még folytatása. Erre minden esély megvan, hiszen már a szervezők is pedzegették, valamint kis szerencsével nagyobb volumenű rendezvényként fog visszatérni, hiszen ez csak az első "teszt" esemény volt.

Ezúton is köszönöm a szervezőknek a meghívást, óriási megtiszteltetés volt ott lenni és találkozni ilyen profi építőkkel. Ahogy azt a videón és a képeken is láttátok, gyakorlatilag én voltam a legfiatalabb, tehát nyugodtan mondhatjuk, hogy a LEGO egy szint után már a felnőttek játéka! :D

 

Kis helyzetjelentés a Figs Fan Photos házatájáról:

Jelenleg az új sorozat a végéhez közeledik, majd ezt követően rögtön kezdődik egy kissé komolyabb tematikájú fotózása. Ezenkívül nagyon izgalmas dolgok vannak készülőben, amiről még semmi biztosat nem tudok mondani, de abban az esetben, ha összejön, teljesen új formában tudjátok majd bogarászni a képeket. Mindezek tetejébe pedig elkezdődött az FFP saját honlapjának az előkészítése is.
Szóval, ez az ősz nemcsak utazás, de a LEGO kalandok terén sem lesz unalmas, mindenképp érdemes követni a Figs Fan Photos facebook oldalát!

 

Köszönöm, hogy elolvastad a cikket, ha tetszett látogass el ide is:

Facebook

Instagram

YouTube

500px

 

 

Szólj hozzá

cikk youtube lego utazas werk figsfanphotos